sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel hayatta noktalama işaretleri gerçekten duygusal anlamlar katabiliyor. Cümlenin sonuna . (nokta) koyulması trip anlamına gelebiliyor. Fakat kurumsal olarak veya iş hayatında yazılan cümlelerde noktalama işaretlerinin kullanımlası kesinlikle duygusal bir yükümlülük taşımamalı düşüncesindeyim. Eğerki iş yaptığınız kişilerle böyle bir şeye rastlarsanız anlayın ki o kişi kurumsal bir izlenim size sunmuyor ve karşınızda iş hayatından/resmiyetten anlamayan bir çocuk olduğunu düşünebilirsiniz. Toplum olarak bu iki ayrımı yapabilmemiz gerekiyor.

Hocam insanlar şuan aksine kurumsallıktan uzaklaşıyor bankalardaki masalar dahi daha samimi ortam oluşması açısından üçgen şekline dönecek insanlar iş içine git gide duygu katmaya başladı haliyle müşterilerle gereksiz bir samimiyet kurulabiliyor ben ciddiyetten yanayım ama satış politikası duygu katmaktan yana.