Türk insanı dilini kitaplardan öğrenmediği, chatten öğrendiği için noktalama işaretlerinin dildeki anlamları bütünleyen işaretler olduğunu bilmiyorlar.
Bir sürü ahmak iki nokta üstü üstenin smiley yapmak için ortaya çıktığını bile zannediyor olabilir.
Eğer bu tarz adamlar ile ticaret yapıyorsunuz, müşterileriniz eğitimsiz ve ergen kitle demektir.
Benim çevremde ya da müşterilerimde nokta koyduğum için bugüne kadar beni yanlış anlayan kimse çıkmadı.