Merhabalar,

Bir devlet okulu için webde çalışan bir siteyi gösterecek uygulamaya ihtiyaç var.
Uygulama isteme nedeni, öğrencilere bildirim gönderebilmek için.

Kısaca özetlemek gerekirse, webde öğrencilerin geliştirdiği bir site var. Uygulama içinden o site çalışacak. Ancak idare istediği taktirde uygulamayı kullanan tüm öğrencilere bildirim gönderebilecek.

Böyle bir uygulama için (ücretsiz) yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba?

İyi çalışmalar,