Merhabalar,
Bir devlet okulu için webde çalışan bir siteyi gösterecek uygulamaya ihtiyaç var.
Uygulama isteme nedeni, öğrencilere bildirim gönderebilmek için.
Kısaca özetlemek gerekirse, webde öğrencilerin geliştirdiği bir site var. Uygulama içinden o site çalışacak. Ancak idare istediği taktirde uygulamayı kullanan tüm öğrencilere bildirim gönderebilecek.
Böyle bir uygulama için (ücretsiz) yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba?
İyi çalışmalar,