Arkadaşlar merhaba,bizim evde tereyağ ve bal bol tüketilir,özellikle köyden gelen tereyağlar.İnternet üzerinden elbet bu tarz sipariş verenleriniz vardır.N11,gittigidiyor tarzı sitelere baktım ama içime sinmedi.Instagram sayfası olur,site olur.Bu tarz ürünlerini aldığınız yerler varsa paylaşırmısınız?
Tereyağı bu sıcakta nasıl gider anlamadım
bulursan bana da haber edersen bende alırım kardeşim
konu sahibi izni ile takip
İsteyene kilosu 40 TL den gönderebilirim, annem yapıyor her ay bana gönderiyor 5 kg civarında, şuan bendeki bitti sayılır. İsteyene kendi ilindeki otogara emanet olarak otobüs ile gönderirim oradan alırsınız. Kargo ile gönderilecek bir ürün değil, annem dondurup gönderiyor ama biraz yumuşama oluyor, 17 saatlik yoldan geliyor sonuçta

Gümüşhane/Şiran/Babacan köyünde 4 ineğimiz var onların sütünden doğal olarak yapılmaktadır.