Forumu bırakıp doktorlarla görüşmen gerek. Bir doktora değil, birden fazlasını tek tek gezmelisin. Sana yaşadığım bir olayımı anlatayım daha net anlayacaksın.

2 ay önce gözlerim bozuldu benim, 2 hafta içerisinde etrafı bulanık görmeye başladım. Haliyle göz doktoruna gittim ve ilk doktorum göz tansiyonu var dedi, verdi damlayı kullan 1 ay sonra gel dedi. 1 ay kullandım ama hiçbir faydası olmadı, sonrasında randevu günü gelince aradım hastaneyi ve dediler ki "sizin doktorunuz izinde 10 gün sonra gelecek" ben de dedim farklı bir doktor istiyorum. Farlı bir doktordan randevumu aldım gittim. Bu 1 aylık süreçte arkadaşlarım başladı tahminler yürütmeye, astigmat mı dersin, bilgisayardan oluyorlar, psikolojik diyenler, kanka dinlendirici kullan geçer diyenlere kadar türlü türlü arkadaş tavsiyeleri aldım. Yeni doktoruma gittiğimde, sende göz tansiyonu yok, gözlerin de sağlam dedi. Hastaneye gidip testler yaptırmamı istedi. Dahiliye ve Beyin sinir cerrahisine gittim bende. Dahiliye sonuçları çok iyi çıktı, beyin için de MR çektirdim. Sonuçları öğrenmeye gittiğimde; Beynimde bir tümor olduğunu ve göz sinirlerine baskı yaptığı için görme bozukluğu yaptığını öğrendim. Hani göz bozuluğundan yola çıkıp, kendimi beyin ameliyatı masasında buldum (2 gün içinde yatmamı istedi doktor). Demek istediğim doktorlar dışında sana söylenenler faso fiso, kimseye göre hareket etme.