çünkü konuşurken duygular ifade edilemez.resmi bir dil olmadıkça kimse imla dil kurallarına pek dikkat etmez.knk naber ya günlük hayatta kullanılırken Merhaba, nasılsınız Musfata Bey ? şeklinde tüm herşey kurallarıyla konuşulur. Eğer mevzu bahis işse takılmam çünkü işte duygular yoktur. ama birisiyle konuşurken örneğin arkadaşın örneğin sevgilin vs yakınlarda evet . trip anlamı katan bir duygu ortaya koyuyor ve benimde yaptığım birşey. yani kısaca yazıyla ifade edemediğimiz duygunun gösterim şekli denebilir bunun için