Özel hayatta noktalama işaretleri gerçekten duygusal anlamlar katabiliyor. Cümlenin sonuna . (nokta) koyulması trip anlamına gelebiliyor. Fakat kurumsal olarak veya iş hayatında yazılan cümlelerde noktalama işaretlerinin kullanımlası kesinlikle duygusal bir yükümlülük taşımamalı düşüncesindeyim. Eğerki iş yaptığınız kişilerle böyle bir şeye rastlarsanız anlayın ki o kişi kurumsal bir izlenim size sunmuyor ve karşınızda iş hayatından/resmiyetten anlamayan bir çocuk olduğunu düşünebilirsiniz. Toplum olarak bu iki ayrımı yapabilmemiz gerekiyor.