MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ads.txt eklemek zorunlu mu ? (ben sitelerime eklemedim oun için soruyorum)
1- Ads.txt dosyası eklemenin amacı başka, reklam görünürlüğüne etkisi olmaz. Birileri sizin sitenize kendi reklam kodlarını bir şekilde yerleştirmek isterse, Ads.txt dosyası "yetkisiz kod" olarak onu onaylamayacaktır.

2- "Sitelerim" bölümüne eklemek de reklam görünürlüğü ile ilgili bir konu değil. Sizin reklam kodunuzu sakıncalı sitelere ekleyip size zarar vermek isteyenlere karşı sizi koruyan bir önlemdir. Aykırı site listenizde değilse, ondan para kazanamazsınız ama, onun kural ihlallerinden de sorumlu olmazsınız.

3- Reklam görünmeme sorununun kaynağını daha basit yerlerde arayın, bence. Örneğin birkaç arkadaş, "AdBlocker" eklentisi gibi eklentileri açık unuttuğu için bu sorunu yaşamıştı. Bütün eklentileri kapatarak, veya siteyi "gizli sekme"de açarak deneyin. Bir de, reklam kodunu siteye eklemek için (AdInserter vb) bir eklenti kullanıyorsanız, onun ayarlarında çok şaşırtmalı şeyler olabiliyor, orayı iyi inceleyin.