günaydın vs günnaydııın gibi bir şey
Bu konuda ben biraz geri kalmışım sanırım hocam yada bugüne kadar çevremde hiç olmamış

bu durum iyi mi yoksa kötü mü? bilemedim.
cümlenin sonuna nokta koymak Türkçe kuralı iken, o kadar çok mesajlarımız noktadan yoksun ki, koyduğumuz zaman ciddi bir şey konuşuyorum imajı yaratıyor.
Aynen öyle hocam görüşünüze kesinlikle katılıyorum.
Ben kelimemin sonuna biriyle konuşurken nokta koyduğumda hayırdır abi canın bir şeye mi sıkkın diye tepki aldığım oluyor. Psikoloji olarak galiba nokta "zittir git işim gücüm var kısa kes" imajı yaratıyor karşıya..
Birşeylerin bitmesi korkusunun yerleşmiş olduğu bilinç altı galiba...
Yalnız değilmişim demek ki

gerçekten çok ilginç tepki verenler oluyor hocam.
"." ciddi bir ortam katıyor hocam doğrudur. Nedendir bilinmez. Ben çok dikkat etmem aslında. Karşımdaki kişi de'leri ayrı yazsın yeter😛
Hemen çoğunu düzelttim sayenizde "belki de" kelimesi için "de" nin bağlaç olduğunu öğrendim az önce

gece gece bakın sizde beni tribe düşürdünüz şuan

sizde yazarken dahi "de" ayrımı olacak onu düşünüyorum şuan