Ben kelimemin sonuna biriyle konuşurken nokta koyduğumda hayırdır abi canın bir şeye mi sıkkın diye tepki aldığım oluyor. Psikoloji olarak galiba nokta "zittir git işim gücüm var kısa kes" imajı yaratıyor karşıya..

Birşeylerin bitmesi korkusunun yerleşmiş olduğu bilinç altı galiba...