arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsa çok hoj olurdu emme yohdur.
Adam yaklasmaoperim nicki ile 11 yıl önce üye olmuş bu adamdan VDS alır mıydın?

Mi Note 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi