SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün müşteri hizmetlerini aradım 24 saat içinde tarafıma dönüş yapılmadığında dolandırıc.ılık sucundan işlem yapılacağını belirttim. İlgili bayan size kesinlikle dönüş sağlanacak denildi ayrıca alışveriş yapılan karta 3 kez iade yapıldığını ancak geri döndüğünü belirtti. Oysa ki kart ile sürekli işlem yapıyorum %0 ihtimal dedim.

Bugün ücret aynı dakika içinde iade geldi. Demek ki korkutmak oluyor bazen. Bir daha mı ? Asla.
Kesinlikle hocam, ben de avansastan ofis için birkaç masaya koymalık araç gereç aldım 8 siparişin 2si eksik geldi ve o ikisini en son tehdit ederek kargolatabildim. Yaklaşık 20 günümü almıştı.