Dün müşteri hizmetlerini aradım 24 saat içinde tarafıma dönüş yapılmadığında dolandırıc.ılık sucundan işlem yapılacağını belirttim. İlgili bayan size kesinlikle dönüş sağlanacak denildi ayrıca alışveriş yapılan karta 3 kez iade yapıldığını ancak geri döndüğünü belirtti. Oysa ki kart ile sürekli işlem yapıyorum %0 ihtimal dedim.
Bugün ücret aynı dakika içinde iade geldi. Demek ki korkutmak oluyor bazen. Bir daha mı ? Asla.