elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mrb. Tereyağ bal değilde gerçekten üretimden Kavonozu giren doğal salçalardan gönderebilirim. 10 adet falan var zaten. Annem yaptı. Köyden getirdim.
Hocam teşekkürler şuan tereyağ ve bal için bakıyordum

kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tereyağı bizim buralarda varda kargo nasıl yollanıyor bilemedim.
Bizde köyden getittiriyorduk,paketleme sırasında veya kargoda çok problem çıkabiliyor hocam o yüzden bu işi sürekli yapan bir site,instagram sayfası vardır diye düşündüm

susmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size ne lazım
OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tereyağı bu sıcakta nasıl gider anlamadım
Bizde tereyağ yaz,kış eksik olmaz hocam yemeklerde kullanmak için,yazını kışını pek anlamam ben