https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073813039 hocam bu konuya bakmanızı tavsıye ederım ben burayı kullanıyorum fıyatlarıda uygun herhangı bır sorun yasamadım suanakadar @TrgyOY hocamla ıletısıme gecın ıstersenız