Projede ciddiyseniz
@iNKa;'nın dediği gibi yapın. Sonradan Whois gizleyince bile sizi bulabilme ihtimalleri var. Örnek vereyim, Forumdan bir arkadaş bir domaini almak için iletişime geçti. Dominin Whoisi hep gizliydi üstelik. Ama nasıl olduysa bir şekilde arkadaş beni buldu. Kısaca kafayı taktılarsa bulunursun. Tek başına CloudFlare'ın da yetersiz kaldığı ile ilgili yazılar okumuştum. Kendine sahte bir kimlik yarat.
Neden temkinli olmalısın? 1 hafta maillerine bakamazsın, telifi kaldırman için süre de biter. Sonra ayıklarsın pirincin taşını.