genel olarak hocam değilde abi diyeyim yaşça bayaa bi büyüksünüz.
öncelikle Allah rahmet eylesin aynen öyle dediğin gibi abi boş aslında ama bu boş olduğunu iş işten geçtikçe anlıyoruz ne yazık ki
Keşke hiç keşkeler olmasaydı ama oluyor işte evet haklısınız maalesef iş işten geçmeden kaybetmeden insan anlamıyor