UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben e-ihracatla uğraşıyorum üretimden her zaman kaçıyorum sizinde kaçmanızı tavsiye ederim ayda 5000 10000 tl için bile olsa yapılacak iş değildir üretim eğer real olarak satış yapmayacaksını risk büyük.

Fikir olarak bir şey diyemiyorum hiç düşünmediğim bir iş eticaret ama üretmeden satabiliyor iseniz hobi olarak yapın derim
e ihracat konusunu düşünmüştüm hocam ilk etapta hatta konusunu açmıştım üniversitede eğitimlerine çok katıldım ama sağlam işi bilen çevrem olmadığı için başlayamadım bu e ticarete girersem akabinde e ihracat alanına yoğunlaşmak gibi bir niyetim var.

yurtiçinde e ticarete başlamadan e ihracat yapmak maddiyat olmadığı için çok zor