Malesef o hatayı yapmamam gerekiyor hocam o hatayı yapmamak için araştırıyorum halen bu bahsettiğim 3 ürünü üretmek için değilde 1 tanesini kendi bünyemde üretip kalan 2 sini drop yöntemi ile satmak gibi bir planım var ama yeni bir fikir gelirse hepsinden vazgeçip direkt o sektörede girebilirim.
Düşüncem 3-5 ay para kazanıp bırakacağım bir iş değil sürekli bir iş marka olma yolunda
Ben e-ihracatla uğraşıyorum üretimden her zaman kaçıyorum sizinde kaçmanızı tavsiye ederim ayda 5000 10000 tl için bile olsa yapılacak iş değildir üretim eğer real olarak satış yapmayacaksını risk büyük.
Fikir olarak bir şey diyemiyorum hiç düşünmediğim bir iş eticaret ama üretmeden satabiliyor iseniz hobi olarak yapın derim