Hayatın anlamı milyonlarca yıldır hep aynı değişmedi aslında Doğ , Çoğal , Bilgiyi aktar ve öl
Bu basit olan yaşam döngüsünü değiştiremiyoruz değiştirmekte istemiyoruz ben ölümsüzlüten bahsetmiyorum bu forumdaki insanların kaçı sevdiği işi yapıyor ? kaçı hayatını istediği gibi yaşıyor sanki ölünce 10 saniye sonra ikinci canımızı kullanıp oyuna devam edecekmişiz gibi yaşıyoruz.
Fakirlik paranın olmaması vs.. diye düşünen olabilir ama para hiç sorun olmadı demekki para ile alakalı değil istediğinizi yapamıyorsanız o hayatın bir anlamı olmuyor.
derin düşünmeye gerek yok sistemin bir parçasıyız birimiz yaşamasada bu yaşam döngüsü devam edecek birileri sürekli yaşayacak yaşamanın anlamını bilmeden