Selamlar abi, yaşım 28 18 yaşından beri bende kendi toprağım olan İzmirden çıktım, Erzincan, Ankara, Hakkari Yükselovadayım. Yaşadığın duyguları o kadar net anlıyorum ki seni benim kadar iyi anlayan kişi sayılıdır. Bunun adına kader diyorlar ama fakirlik ve doğuştan şanssız olmakla alakalı. Her geçen gün geçmiş pişmanlıklarımla bende kafayı yiyiyorum. Ama kader denilen dokunulamayan çizgide bunları yaşamak var.