hocam bence onaylanmış mavi tık olan profillerden alışveriş yapın 😂şahsen bende alışveriş yapıyorum satış yapıyorum ama ücreti satış yaptıktan sonra alıyorum 😂 ama şahsi fikrim dediğim gibi mavi tik olan profillerden alın. eğer böyle bir durumla karşılaşsanız direk şikayet konusu açın. çünkü r10 da başkası yerine satış yapmakta yasak.