takip atarken onaya düşmesini tek tek deneyerek mi yaptınız ?
yani sadece takip istegi gönderme.
ya da sadece takipten çıkma istegi gönderme.
bu arada ben de kodlama yapıyorum da bulabildiğim tüm bilgiyi edinmeye çalışıyorum