Forumda son zamanlarda bir çok kez başıma gelen bir durumu anlatmak istiyorum. Son verdiğim 5 iştede böyle oldu ya hiç birşey yapmayıp ben herşeyi yaptım diyen şizofrenlerle çalıştım ya işini kesinlikle yaparız 1 hafta sürer diyip 1 ayda bitiremeyip iade geçenlerle. O iade süresinede en az 2 hafta - 1 ay bekletiliyoruz. İşi alana dek alanında profesyonelmiş gibi davranıyorlar. Şöyle yaparız, böyle yaparız, sistem alt yapısı buysa şu kadar sürer ama kesin yaparım diyorlar. Parayı verip işi verdiğimizde işte biz bir takımız ortağım ayarlayacak şöyle olacak böyle olacak. Son durumu sorduğumuzda ortağımla konuşayım vesaire bu tarz geçiştirmeler yiyoruz. Biz adamlara güvenip işi veriyoruz kesin yapacak diyorlar scriptlerimizi paylaşıyoruz ama gel gör ki 1 ay sonra yüzde 75'inde sonuç hüsran. Yapamıyorlar, iade için bir iş var onun ödemesi alıp geçeyim diyorlar. Yada ortalıktan kayboluyorlar. Hem adamlara ücretsiz olarak scriptimi teslim etmiş oluyorum. Hemde kendimi kredi vermiş gibi hissediyorum. Sizin başınızada böyle durumlar son zamanlarda sık sık başınıza geliyor mu?