fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oynamayı bilmiyom.

en iyisi vala helal olsun size

öyle olsa güzel olur hocam arkadaşlar tek olsa çok eğlenirsinde akrabalar olunca



bu konuda tamamen haklısınız kadınlar hep planlıyor. sırf kadınlar için düğün yapılır



beşiktaşk 😂 beşikliyim inşallah benim düğündede canlı maç olurda izlerim



hocam niye peki sevmiyoruz evlendikten sonra bi şey değiştimi sevme kınusunda



güzel fikir ama gelin kabul etmez öyle 😂
Evlendikten sonra hiç bir düğüne katılmadım. Kendi öz halamın kızının düğününe bile gitmedim. Sevmiyorum