oynamayı bilmiyom.
Gitmiyorum
en iyisi vala helal olsun size
Genellikle en yakın arkadaşlarımın bütün düğünlerine katıldım hocam ve hepsinde de çok güzel bir şekilde oynadım ve eğlendim bir tanesi dışında.O arkadaşın bizden başka hiç arkadaşı yoktu ve düğün zamanı sahnede sadece oynayan kız tarafıydı bizden başka oynayan yoktu.Bence siz de gidin hocam
öyle olsa güzel olur hocam

arkadaşlar tek olsa çok eğlenirsinde akrabalar olunca
beni boğuyorlar sanki sirf düğünde oynamamk için yurt disinda evlenip dugun yaptim dugun tamamen kadinlarinplanladigi ve kadinlarin istekleri dogrultusunda planlanan erkek bezdirme olayidir ayrica düğünde deli gibi oynayan damat fobim var😎
bu konuda tamamen haklısınız kadınlar hep planlıyor. sırf kadınlar için düğün yapılır
Ya imkanım olsaydı kendi düğünüme görüntülü görüşmeyle katılacaktım. O derece sevmiyorum. Açtım telefondan Beşiktaş-Trabzon maçını, gelin-damat masasında 2 saat onu izledim
beşiktaşk 😂 beşikliyim inşallah benim düğündede canlı maç olurda izlerim
16 yıl önceki halimi hatırladım. Kendi düğünüme bile zorla katıldım. O derece
hocam niye peki sevmiyoruz evlendikten sonra bi şey değiştimi sevme kınusunda
Aynı şekil hocam düğünleri her zaman sıkıcı bulmuşumdur sıf bu yüzden kendi düğünümde kimse gelemesin diye

beach club'te mayo veya bikini giyme zorunluluğu şeklinde yapacağım bakalım kimler gelecek
güzel fikir ama gelin kabul etmez öyle 😂