hiç ölmeyecek gibi konuşuyorsun hocam başın sağolsun ama yarın bir gün sen de öleceksin hepimiz gibi o yüzden fazla duygusallık yaşayacağımız günlere zarar verir ve de geleceğe bırakacaklarımıza
insanız hocam duygularımızı fazla diye dizginleyemiyorum çok geçmişiniz varsa ve çok samimi iseniz ve siz görüşemiyorsanız imkan yaratamıyorsanız ağır geliyor biraz yoksa ne ölümden korkmak ayıp nede düşünmek ölümü