Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece gece yaktırdın, R10'da bugüne kadar beni en etkileyen konu bu oldu Ben de babama karşı hassasım hala, ama çok sık görüşemiyoruz
git yapış yakasına ağa sarıl sım sıkı seni seviyorum de diyemedim ben