_SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende cappuccino ve bisküvi bu 2 tütünün kokusuna hastayım
piyasada aylardır el fakber capi yok nakla içiyorum onun yerine oda aynı hissiyatı vermiyor