Yaşın henüz genç olduğu için bu tip sürekli farklı yönlere yönelip dikkatinin dağılması çok normal. Biraz kendimden bahsederek örnek vereyim. 2006 yılında üniversite okurken benzeri bir şekilde para falan almadan sadece işyerinde olduğum saatte orada yemek yiyerek çalıştığım bir yazılım firması vardı. Ailem, arkadaşlarım bile para aldığın mı var, boşver çalışma derken ben sadece kendimi geliştirmek için bu şartlarda uzun süre çalıştım, sonra memur oldum düzenli bir işim oldu. Ancak orada öğrendiğim html, css, orta seviye photoshop ve üst seviye wordpress bilgisi sayesinde şuan belkide memuriyetten kazandığımın çok daha fazlasını kazandım, hala da kazanıyorum. Özellikle özel sektörde kimse oo sen mezun olmuşsun gel yüksek ücretle işe başla demeyecektir. Kendini geliştirmek ve tecrübe kazanmak, piyasayı öğrenmek adına orada çalışabilirsin. Yok istemiyorsan, bir sonraki iş başvurunda bir farklılık yaratacak kadar bilgi sahibi olacağın bir alana yönel ve evde geçirdiğin zamanında uzmanlaşmaya çalış.