digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedavaya çalışılır.
Ama bedavaya çalışacağın işin sana bir şey katması lazım.
Sana referans olması lazım.
Seni eğitmesi lazım.
Seni 1 adım öteye taşımayacak ve başka birilerinin angaryalarını yapacağın bir iş bedavaya yapılmaz.

Yaş 20. İşi gücü bırak kendini eğitmeye başla.
İşin ile ilgili her türlü materyali okuyup dinleyip anlayabileceğin ve işin ile ilgili her tür konuda iletişim kurabileceğin kadar iyi derecede ingilizce öğren.
En az 1 yazılım dilini istediğin her tür yazılımı yazabileceğin kadar iyi öğren.
Sonra sen iş aramazsın, işler seni bulur...
Mükemmel bir anlatım, çok ama çok teşekkür ederim efendim. Eğitimime kaldığım yerden devam edeceğim, İngilizce grammer konusunda iyiyim daha evvel kursa gittim fakat pratik ve kelime kısmını tamamlamam gerekiyor ve günün belli bir kısmını buna ayıracağım. Kodlama konusunda kararım var, bir yazılım dili seçtim ve onda ilerleyip proje üretebilecek seviyeye geleceğim. Hevesim yerine geldi. Teşekkür ederim tekrar.