Olay seni boş adam olarak görmeleri değil. Bunlar şark kurnazı... Bedavaya çalışacak birilerini buldukça o adam range rovera biner. Senin arkadaşım dediğin kişide pastadan pay kaparım bu şekil davranırsam diye kafasında tilkilik yaptığını zanneden boş beleş birisi. Ne ülkenin yazılımı o şirketin elinde ne de sen onlarla çalışmak zorundasın. Önce kendi alanını belirle. Sonrasında o konu üzerine günün büyük çoğunluğunu o işe ayır. Mobil uygulama mı yazmak istiyorsun otur internet başına aç eğitim setini, sette verilen talimatları uygula, temeli kazan, algoritma basit seviyede oluşsun. Sonrasında kendin hiç bir geliri olmasa dahi projeler üret ki sırf el becerisi, hız, algoritma, alışkanlık kazanasın. Sonrasında kendine sağlam bir proje yaparsın. Ondan sonra şirketler sana yüksek fiyatlarla kapına gelir. Lakin zamanını boşa harcama.
Hocam ilginiz için tekrar teşekkür ederim, bir kaç ay evvel yine r10'da açtığım konu üzerine
Asp.net mvc için udemy kurs önerisi istedim. Bir yazılımcı hocam çok ilgilendi ve ısrarla bir kursu önerdi. Aldım daha sonra kurs sahibine mesaj attım konuştum ve bana 3 kurs sıralaması çıkardı, C#'ı baştan pekiştirmek için en baştan başlamamın mantıklı olduğunu iletti ve aldım. İlk kurs ile başladım ve videoda hoca ne yapıyorsa aynısını bende visual studio'da yapıyor ve çalıştırıp kaydediyordum. Kursun sonunda projeler yapıyoruz birlikte bunları gerçekleştirip, işin mantığını pratik ile kazanmak ve daha da geliştirerek referanslarıma eklemeyi düşünüyorum. Güzel planlarım var fakat şöyle düşünüyorum bir işe girsem asgari alsam iş ile beraber kodlama da çalışırım diye düşünüyorum aklımda hep bu var. Bunu silemiyorum kafamdan, kodlama çalışmaya başlıyorum fakat kafama bu soru takılıyor ve sekmeyi kapatıyorum. Doktora gideceğim o raddeye geldim neredeyse.