bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maassiz adam mi calistirilir.sgk yi ara sikayet et
Hocam birde bana şunu diyor, ben 4 ay staj yaptım ya, Patron seni tanıyor zaten, bunun altında kalmaz falan diyor bana. Ulan Patron bunun altında kalmayacaksa staj zamanında yemeği yada 1 lirayı esirgemeseydi. Ayrıca şuda var Mayıs ayında ben oruç tutuyorum, stajeriz ya başka biri boş oturmasına rağmen ben bakkala gidip ofise dondurma alıyordum. Anlayışsız, düşüncesiz, adam kullanmayı seven bir firma. Bu arada Patron'un durumu kötü ama 2 ay evvel daha büyük bir ofise geçti firma, eleman sayısını arttırdı ayrıca Patron ofise gün içinde 1 saatliğine falan uğruyor onun haricinde geziyor, bindiği araba Range Rover Sport yüksek model bir araç. Durumu kötüyse aracını satsın ne diyeyim. Durumu kötü olan patron Range Rover'la akşama kadar gezmez veya daha büyük ofise geçip maliyeti arttırmaz. Bunların hepsi bahane bana göre mantıklı bir bahanede değil, herşey ortada ama bana durumumuz kötü 1,5 ay maaş veremeyiz, sigorta ticket belki ayarlayabiliriz, 1,5 ayın sonunda durumumuz iyi olursa seni asgariyle başlatırız, muhtemelen 1,5 ayın parasınıda vermeyecekler. Ben çektiğim çileyi biliyorum orada, bir daha aynı çileyi çekmem. Ayrıca arkadaşım 1,5 yıldır orada çalışıyor ve bana 2.200 lira maaş alıyorum demesine rağmen muhasebeciden 1600 lira aldığını öğreniyorum. Yalana ne gerek var değil mi? 1,5 yıldır çalışıyor ve hala 1600 lira alıyor.



DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bulamama durumunuza karşılık vereceğim soruları cevaplarsanız sevinirim.

Linkedin profil linkiniz nedir?
Github hesabınızın linkini paylaşır mısınız?
Katıldığınız hackathon, seminer, konferansları yazar mısınız?
Yaptığınız yazılım işleri için referans portföy linkinizi paylaşır mısınız?

Bu sorulara cevap vermediğiniz sürece sadece bilgisayar programcılığı mezunu yazan bir diplomaya sahipsiniz demektir.
Hocam haklısınız sonuna kadar, bu soruların ilkine cevap verebilirim ama vereceğim link cevap yerine geçmeyecektir. Kendimi geliştirmem lazım bunun son derece farkındayım ama sıkıyorum kendimi. Biliyorum bu sektörde deneyim, bilgi, referans şart sertifika alsam bile bana artı katacak fakat kendimi geliştirmeye başlayacağım o anki hevesi bulamıyorum. Yazılım konusunda iş sahibi olmayı kariyer hedeflemeyi düşünüyorum fakat dediğiniz gibi bu boş oturarak değil zamanı iyi değerlendirerek olacak birşey. Açıkçası bu iş teklifi gelene kadar 3-4 günlük periyodda kodlama kursuma başlamış ve gün gün düzenli çalışıyordum ama gelen teklifle hem sinirim hopladı hemde hevesim kırıldı. Beni boş adam olarak görmeleri beni daha da heveslendireceğine bende ters tepkiye yol açtı.