Önlisans programcılık kadar çöp bir bölüm yok. Okulda hiç birşey öğretmiyorlar. Öyle bir sektör ki bilmiyorsan diploman bir işe yaramıyor. Şimdi ki aklım olsa 2 sene o okula harcayacağıma C ve Sistem Programcıları derneğine giderdim 2 yıl. Lise mezunu fakat işi bilen biri olarak çıkardım. İlle de diplomam olsun diyorsan da açık öğretimde başka çöp bölümler var 2 senelik.