OsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende turgutludan mezunum. Geçtiğimiz Haziran ayında mezun oldum. Kodlamada bir kaç dili başlangıç seviyesinde biliyorum. Şunu diyeyim, Udemy'den gene burda açtığım konu üzerinde 3 tane kurs aldım. C# üzerine, ASP.net MVC üzerine. Başlıyorum çok güzel bir şekilde ama kafam takılıyor işe giremiyorum falan diye. Neden oluyor inanın bilmiyorum. Bu bahsettiğim iş yeride beni web site tasarla diye çağırmıyor, firmaların sitelerine içerik girilmesi için çağırıyorlar yani wordpress üzerinde az bilgisi olan birisi bile kolaylıkla içerik girişini sağlayabilir ama onu bile bedavaya getirmeye çalışıyorlar.
Gayet normal hocam, içerik giren eleman geçici elemandır. Kalıcı eleman olabiliceğiniz iş ilanlarına yönelin, eğer aceleniz yoksa kendinize bir proje hedefleyin o projeyi yapmaya çalışırken zaten şirketlerin istediği yetkinliğe yavaş yavaş gelirsiniz. Çevrenizdeki tanıdıklarınıza sadece masrafı fiyatına internet sitesi yapın portfolyo oluşturun.