Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiye olarak ailen zaten sana baskı kurmuyormuş. Kendine bir hedef koy eksik yönlerini bir kağıda yaz ve öncelik sırasına göre eksiklerini gidermeye çalış kendine yatırım yap bilgi bilgidir önemli önemsiz projeler geliştirmeye çalış inan bunun sana çk faydası olacaktır. Eksik yönlerini kapattıkça kendine olan öz güvenin daha çok artacaktır ve iş görüşmelerinde daha rahat olursun.
Hocam tavsiyeniz için teşekkür ederim, Lise düzeyinde bile Web Tasarım okudum. HTML/CSS Lise 2'den beri hayatımda, bunun yanı sıra Lise 3'de Console C#, Lise 4'de PHP gördüm. Bunlar güzel ve popüler kodlama dilleri. Açıkçası hevesim vardı kodlamaya o zamanlarda da sınıfta en iyilerden birisiydim. Yeteneğim azda olsa vardı fakat o zamandan üstüne düşmeliydim diye düşünüyorum. Şimdi bile C# kursu aldım, çoğu şeyi videoyu izlemeden kendim deniyorum ve çalışıyor yani var gene biraz ışık bende ama üstüne gidemiyorum Dediğinizi uygulayacağım.