20 yaşındasın çok geç değil ve kendini çok sıkmana gerek yok zaten tecrübende yok bu yüzden iş bulamaman gayet normal çünkü çok genç ve tecrübesizsin yani 20 yaşında türkiye standartlarına göre bu gayet doğal benden sana tavsiye git birşeyler öğren illa yazılım öğreneceksin diye kendini sıkmana gerek yok bazıları yazılıma merak salar bazıları grafiğe bazıları ise networke yani önce ne istediğini bul sonrada o alanda en az 1 sene kendini geliştir sonra zaten fazla iş bulmak için çabalamayacaksın firmalara cv yollaman projelerini yollaman yeterli olacak inan bana türkiyede çok şirket var ve halen çok fazla eleman alımı yapıyorlar fakat bilgisiz ve tecrübesiz elemanı kimse şirketine almak istemez. Biraz şirket sahibi yerine kendini koyarak empati kurmaya çalış Son olarak tavsiyem bedevacıların yanında sakın ama sakın çalışma bırak batsınlar ülke en azından boş bedevacı şirketlerden kurtulur.

Her zaman kendine dürüst olmaya çalış şunuda unutma 20 yaşında 35 yaşında ki bilişim çalışanlarına taş çıkartacak gençlerde var fakat onlar üniversitede gezmek tozmak kızlarla takılmak yerine tüm hayatını bu işe adayarak birşeyler yapmaya çalışıyorlar senin onlara yetişmen için aynı şekilde çalışman gerekiyor çalışmadan öğrenmeden hiçbir yerde iş bulamazsın.