Selamlar hocam, Bende 21 yaşındayım ve Turgutlu Bilgisayar programcılığı mezunuyum.
Size tek önerim kendinizi yazılımda geliştirmeniz. Sonrasında iş zaten sizi buluyor.
Kendinize referans edinmeye bakın derim.
Hocam bende turgutludan mezunum. Geçtiğimiz Haziran ayında mezun oldum. Kodlamada bir kaç dili başlangıç seviyesinde biliyorum. Şunu diyeyim, Udemy'den gene burda açtığım konu üzerinde 3 tane kurs aldım. C# üzerine,
ASP.net MVC üzerine. Başlıyorum çok güzel bir şekilde ama kafam takılıyor işe giremiyorum falan diye. Neden oluyor inanın bilmiyorum. Bu bahsettiğim iş yeride beni web site tasarla diye çağırmıyor, firmaların sitelerine içerik girilmesi için çağırıyorlar yani wordpress üzerinde az bilgisi olan birisi bile kolaylıkla içerik girişini sağlayabilir ama onu bile bedavaya getirmeye çalışıyorlar.