HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kapıda ödeme yapabilmeniz icin kargo şirketi ile anlasmaniz gerekiyor tabi onlarda ayri bir ucret ve evrak istiyor firma olmadan kapida odemeyi unutun




Hayırlısı hocam, İnşallah siz gunde 400 500 urun satarsiniz yeterki kazanın. Herkesin rızkı neyse onu yer simdiden bol kazançlar.
hocam onlar basit iş yeterki yapmak istesin