HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kapıda ödeme yapabilmeniz icin kargo şirketi ile anlasmaniz gerekiyor tabi onlarda ayri bir ucret ve evrak istiyor firma olmadan kapida odemeyi unutun
hocam ciddi bir araştırma - geliştirme sürecinden geçtiğimi belirtmiştim kesinlikle hayır firma olmadan'da çok güzel bir şekilde kapıda ödeme gönderiliyor hatta araştırayı bi ara o kadar derinleştirdim ki burdan katara bile kapıda ödemeli yollayabilirim ürünü

Yani prosedürler var evet bunları geçmenin yollarıda var hemde yasal bir biçimde.

bu arada teşekkür ederim cevabınız için



HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kapıda ödeme yapabilmeniz icin kargo şirketi ile anlasmaniz gerekiyor tabi onlarda ayri bir ucret ve evrak istiyor firma olmadan kapida odemeyi unutun




Hayırlısı hocam, İnşallah siz gunde 400 500 urun satarsiniz yeterki kazanın. Herkesin rızkı neyse onu yer simdiden bol kazançlar.
çok teşekkür ederim hocam saolun