aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya valla çok güzel yazmışsınız katılıyorum
lakin bunların hiçbirine gerek yok kursun sitesini paylaşsın ürünleri kapıda ödeme veya sanal post kursun kredi kartı sistemi bence buda olıyr
Hocam kapıda ödeme yapabilmeniz icin kargo şirketi ile anlasmaniz gerekiyor tabi onlarda ayri bir ucret ve evrak istiyor firma olmadan kapida odemeyi unutun



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle değerli bir cevabınız için çok teşekkür ederim , bu yazdıklarınızı okurken hikayenin sonunun iyi olduğunu düşünmüştüm ancak öyle olmamış ne yazık ki

Evet hocam birçok konuda haklısınız vergisi , spotajı , ıvırı zıvırı bitmiyor hocam aylık ne satarsak herkes bize ortak muhasebeciden hepsiburadaya kadar ama bizde çok iyi biliyoruz ki bu paralar kazandıkça ödeniyor eğer birşey kazanmazsak bu kadar gider olmuyor yani

Şimdi gelelim ikinci bir konuya pazaryerleri n11 , hepsiburada ıvırı zıvırı 3-5 tane var bunlardan evet bunlar bildiğin bizi elemanı yapıyor yani %15'ler %20'ler gerçekten öyle ben hiç bunlara bulaşmayı düşünmüyorum işimde olmaz gibi.

evet güçlü değil şuanda hiçbir alan adım yok benim amacım böyle ufak tefek bir site yanında 2 tane instagram sayfası whatsapp sipariş hattı mutlu müşterilerim ve ben

ciddi bir arge - araştırma çalışması yürüttüm hocam gerçekten insanlar ciddi gelirler elde ediyorlar bi ayakkabı butik sayfası ayda belki 50-100 bin tl civarı cirolara ulaşıyor taş gibi muhasebeciside var faturasıda var yapıyor bu işi , veya reklamlarda gördüğümüz saatçiler alıyor 100-200 kutu saat satıyor instagram'dan siteden bu şekilde bu kervan devam ediyor yani

benim amacım bu tarzda bir projeye başlamak yani birşey üretip yada satın alıp satmak bilmiyorum doğru düşünüyormuyum düşünmüyormuyum sizin yorumlarınızı fikirlerinize açığım tekrardan teşekkür ederim
Hayırlısı hocam, İnşallah siz gunde 400 500 urun satarsiniz yeterki kazanın. Herkesin rızkı neyse onu yer simdiden bol kazançlar.