Hocam öncelikle değerli bir cevabınız için çok teşekkür ederim , bu yazdıklarınızı okurken hikayenin sonunun iyi olduğunu düşünmüştüm ancak öyle olmamış ne yazık ki
Evet hocam birçok konuda haklısınız vergisi , spotajı , ıvırı zıvırı bitmiyor hocam aylık ne satarsak herkes bize ortak muhasebeciden hepsiburadaya kadar ama bizde çok iyi biliyoruz ki bu paralar kazandıkça ödeniyor eğer birşey kazanmazsak bu kadar gider olmuyor yani
Şimdi gelelim ikinci bir konuya pazaryerleri n11 , hepsiburada ıvırı zıvırı 3-5 tane var bunlardan evet bunlar bildiğin bizi elemanı yapıyor yani %15'ler %20'ler gerçekten öyle ben hiç bunlara bulaşmayı düşünmüyorum işimde olmaz gibi.
evet güçlü değil şuanda hiçbir alan adım yok

benim amacım böyle ufak tefek bir site yanında 2 tane instagram sayfası whatsapp sipariş hattı mutlu müşterilerim ve ben
ciddi bir arge - araştırma çalışması yürüttüm hocam gerçekten insanlar ciddi gelirler elde ediyorlar bi ayakkabı butik sayfası ayda belki 50-100 bin tl civarı cirolara ulaşıyor taş gibi muhasebeciside var faturasıda var yapıyor bu işi , veya reklamlarda gördüğümüz saatçiler alıyor 100-200 kutu saat satıyor instagram'dan siteden bu şekilde bu kervan devam ediyor yani
benim amacım bu tarzda bir projeye başlamak yani birşey üretip yada satın alıp satmak bilmiyorum doğru düşünüyormuyum düşünmüyormuyum sizin yorumlarınızı fikirlerinize açığım tekrardan teşekkür ederim