deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.x sürümü var ancak mail benim üniversite mailim olduğu için isterseniz sözleşme yapabiliriz düşünürseniz pm atarsınız
Nasıl bir sözleşme hocam detayı PM atarmısınız?