Merhabalar 2.El vBullettin lisansı satın almak istiyorum. Fakat ödemeyi maaş sebebiyle Ayın 15’inde yapabilirim. Güven konusunda İtrade geçmişime bakabilirsiniz. İlgilenen arkadaşlar fiyat ve sürüm ile bilgileri ile PM atabilirsiniz.

Konu Kilit vBulletin hesabı alınmıştır!