DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MT-7 veya MT-9 olsa tadından yenmez. Hayırlı satışlar.
Bedelli için satıyor arkadaşım, sonrasında süpersport düşünüyor. MT-7 yide ben düşünüyorum.