İlk 3 işlem %0 komisyonluymuş. 1000 TL ye kadar
bu sistemi kullanan var mı?
Müşteri ödemeyi buradan yapıp paranın ödemesini sistemden alamama gibi bir sorun olur mu ?
Yeni bir oluşum olduğu için güvenmiyorum .