Konu
Paym.es kullanan var mı?
04-10-2018, 23:40:12
#1
Type
İlk 3 işlem %0 komisyonluymuş. 1000 TL ye kadar
bu sistemi kullanan var mı?
Müşteri ödemeyi buradan yapıp paranın ödemesini sistemden alamama gibi bir sorun olur mu ?
Yeni bir oluşum olduğu için güvenmiyorum .