grafiemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Min. 3 kafa nakhla-al fakher anason içtim 8 yıl sabah kafamı kaldıramıyordum uyanırken cebime de baya bir dokunuyordu. 2.5 yıl önce elektronik sigaraya başladım ağzıma nargile sürmedim daha da likitimi de kendim yapıyorum. Bırakabilirsen direk bırak hiç bir şey içme ama bırakamadım diyorsan önerim elektronik sigara.
Ne içiyorsun onda kardeşim ve makinen ney.

Tek kafa olacak şekilde aynı durumdayım bende bırakmak istiyorum. 3 tane elektronik aldım ama nargiledeki tadı bulamadım maalesef.

Ne önerirsin