Bu firma resmen paramın üzerine yatmıştır arkadaşlar.
1 ağustos 2018 tarihinde sipariş geçtim kargo ücretsiz olmasına rağmen bana 50 TL kargo parası çıkarıldı ancak ben siparişin iptalini ve ücretin hesabıma iade edilmesini talep ettim ancak nafile. Adamlar bildiğin *********** gibi hareket ediyorlar.
http://prntscr.com/l1vjbu
Kargoyu göndermediler ne kadar yazışsak da ücretin iadesini talep ettim bir o kadar da aradım nafile. Firma iadelerin tutarlarını geri vermiyor sikayetvar.com a konuyu açsamda size ulaşacağız denmesine rağmen 1 haftadır arayan soran yok.
Olan bizim 78 TL ye oldu.
Tüketici haklarına gidebilirsin hocam bu işi ettiğim için biliyorum.Görüntüleri ve yazışmalar varsa hepsini çıkar.