constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende en azından bir script bayiliği alıp bu işlere gireyim yada wordpress üzerinden çalışayım diye düşünüyordum ama hocam maalesef sektör bitmiş. Kimse de nakit para yok. Olsa da şu zamanda web sitesi yaptıran firma yada bireysel kullanıcı zor bulunur diye düşünüyorum.

Zaten bu sektör de maalesef önce iş sonra ücret modeli benimsendiği için sen hele bir yap öderiz diyerek aylarca hatta yıllarca peşinden koşturanlar var. Hele ki birde tanıdık akraba olursa o zaman daha kötü. Muhabbetimiz var diye ısrar da edemiyorsun. Etsen de parça bölük ücretlerle aldığın para un ufak oluyor.

Belki e-ticaret için müşteri bulunabilir ama kurumsal şirketlerin şu dönemde web sitesi yaptırma gibi masrafa neden olacak işlere girişeceğini hiç düşünmüyorum.

Allah kolaylık versin.
yorumunuz için çok teşekkür ederim.
ekonomi bu kadar kötüyken mantıklı bir yaklaşım olmuş. ayrıca dediğin gibide doğru. bu sektörde iş bitiminden sonra para ödüyorlar ve oda bir olumsuzluk.