kapıdan kovuyorum bacadan girmeye çalışıyorlar bana da

o kadar çok eleman sirkülasyonu var ki anlatamam.her seferinde başka satışçı geliyor hep aynı senaryo ben bu bölgeye yeni başladım diyorlar.
hayatta çalışmayacağım firmaların başında geliyor mahallede ki kırtasiye toptancısından alın daha iyi ve sipariş verdiğiniz ürün garanti gelir ve uyguna olur avansas ise elinde ne varsa onu satmaya çalışıyor açıkçası tavsiye etmem.