ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar sürekli aynı işi yaparken mesela 20 satır diyelim o satıların hepsini değiştirmem gerekli o işin tekrarını yaparken elim ayağım çok kötü oluyor o işi bırakmam gerekiyor özellikle ayaklarım kendinden geçiyor bu sizce neden kaynaklı olabilir? tam olarak anlatamadım ama okadar garip bir hiski anca bu şekilde anlatabildim. Yıllarca huzursuz bacak sendromu diyip geçtim ama artık bıktırdı.
yanlız değilsin arkadaşım, yıllardır çektiğim dertlerden biridir aynı şeyi 8 yada 10. yapışımda tüylerim falan dikeliyor elim ayağım bi değişik oluyor hatta yaparken değil izlerken bile bi değişik oluyorum :/